Bijeenkomst korte oostelijke randweg Klaaswaal

In januari 2024 besloot de gemeenteraad te gaan voor een korte oostelijke randweg. Bij de uitwerking van het voorgestelde voorkeursalternatief 2 – fase 1 vraagt de raad ook rekening te houden met een mogelijke aanleg van fase 2 in de toekomst. Op die manier kan op een later moment de hele randweg worden gerealiseerd. Tijdens een bijeenkomst op 5 juni willen wij u onder andere graag uitleggen wat dit besluit inhoudt.

Ook nemen wij u graag mee in de stappen die we de afgelopen maanden namen en in het proces om te komen tot een korte oostelijke randweg. Wethouder Harry van Waveren, heemraad Hennie Wiersma en andere projectleden zijn aanwezig om u te infomeren en uw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

U bent van harte welkom

Wij organiseren de bijeenkomst op woensdagavond 5 juni in de Hoeckenisse, Molendijk 55 in Klaaswaal. Koffie en thee staan klaar vanaf 19.15 uur. We starten om 19.30 uur met een plenair deel. Daarna kunt u langs informatieborden lopen en vragen stellen. Rond 21.30 ronden we de bijeenkomst af.

Komt u ook?

Laat dit uiterlijk vrijdag 31 mei weten via randwegklaaswaal@gemeentehw.nl. Meer informatie vindt u op de pagina randweg Klaaswaal.