De raad besluit dinsdagavond 8 oktober

Op dinsdagavond 8 oktober vindt de besluitvormende vergadering van de gemeenteraad Hoeksche Waard plaats. Tijdens deze vergadering neemt de raad een besluit over de 22e begrotingswijziging vanwege de voltooiing van het Bedrijvenpark Hoeksche Waard (BHW) en opheffing van het Ontwikkelingsbedrijf BHW.

De agenda en bijbehorende stukken vindt u op de overzichtspagina met de agenda en vergaderstukken. Klik op datum 8 oktober 2024.

Wilt u de vergadering bijwonen? Welkom!

Volg de besluitvormende vergadering van de raad op dinsdag 8 oktober vanaf de publieke tribune. De vergadering start om 19.30 uur en vindt plaats in de raadzaal van het gemeentehuis in Oud-Beijerland, W. van Vlietstraat 6. U kunt de vergadering ook live online volgen via de live pagina.