Doet u mee met de gezamenlijke isolatieactie voor een lagere energierekening en warme woning?

Isolatie is als een warme jas voor uw huis. Dat is comfortabel en zorgt ervoor dat u minder hoeft te verwarmen. Daardoor kunt u flink besparen op uw energierekening. Het isoleren van uw woning is makkelijker, voordeliger en leuker wanneer dat samen kan! Bent u woningeigenaar? U kunt nog tot en met woensdag 31 januari meedoen aan de isolatieactie, die de gemeente organiseert met het Regionaal Energieloket. Het voorwerk is voor u gedaan. Er is een betrouwbare, lokale installateur uitgekozen
voor het isoleren van de bodem, vloer en/of het dak van uw koopwoning. Kijk of het wat voor u is en schrijf u in voor een vrijblijvende prijsopgave.

Terugkijken online informatiebijeenkomst isolatieactie

Op woensdag 13 december was er een online informatiebijeenkomst over de actie. Heeft u deze gemist? De bijeenkomst is opgenomen en terug te kijken op de website van het Regionaal Energieloket. Er is informatie gegeven over de actie, de verschillende isolatiemaatregelen en over welke subsidies en financiële regelingen er zijn.

Schrijf u uiterlijk woensdag 31 januari in voor de gezamenlijke inkoopactie

Wilt u uw koopwoning isoleren? En ontvangt u graag samen met andere inwoners van de Hoeksche Waard vrijblijvend een prijsopgave voor bodem-, vloer- en/of dakisolatie? Schrijf u dan uiterlijk op woensdag 31 januari in voor de isolatieactie. Er wordt dan door de deelnemende installateur
contact met u opgenomen voor een prijsopgave. Op basis van de prijsopgave beslist u of u uw
woning wilt laten isoleren. Er is een maximum aantal plekken beschikbaar. Dit kan betekenen dat de inschrijvingen eerder sluiten.

Meer informatie en inschrijven

Kijk voor meer informatie over de gezamenlijke inkoopactie, het terugkijken van de online bijeenkomst en het inschrijven voor de isolatieactie op de website van het Regionaal Energieloket.