Terug naar het overzicht

Inkoopspreekuur voor ondernemers

Bent u ondernemer en heeft u interesse in een samenwerking met gemeente Hoeksche Waard? Kom dan langs tijdens het inkoopspreekuur! Dit is een ideale gelegenheid om meer inzicht te krijgen in het gemeentelijke aanbestedingsproces en te ontdekken hoe uw onderneming in aanmerking kan komen voor toekomstige opdrachten van de gemeente.

Jaarlijks koopt de gemeente verschillende producten, diensten en werken in. We vinden het belangrijk dat ook lokale leveranciers de mogelijkheid krijgen om hiervoor in aanmerking te komen. Dit draagt bij aan een duurzame en sterke lokale economie. De inkoopadviseurs en accountmanagers staan klaar om u te informeren en adviseren over het inschrijven op gemeentelijke aanbestedingen. Let op: vragen over lopende aanbestedingen worden niet in behandeling genomen.

Aankomende spreekuren

Op onderstaande data bent u van harte welkom met uw vragen over inkoop en aanbestedingen. Een afspraak maken is niet nodig. U kunt zich bij binnenkomst melden bij de receptie.

Vrijdag 21 maart van 9.00 tot 10.00 uur
Locatie: gemeentehuis aan Sportlaan 22 in Maasdam

Maandag 14 april van 9.00 tot 10.00 uur
Locatie: HWwerkt! aan Jan van der Heijdenstraat 11 in Oud-Beijerland

Heeft u vragen?

Neem dan contact met ons op via e-mail inkoop@gemeentehw.nl.