Nieuw in de Hoeksche Waard; Wachttijdoverbruggingsgroep

Staat u al lang op de wachtlijst, bijvoorbeeld voor de GGZ (Geestelijke Gezondheidszorg) of een andere vorm van hulp? Merkt u dat het wachten u te lang duurt en u misschien wel achteruit gaat terwijl u vooruit wilt? Dan is de Wachttijdoverbruggingsgroep misschien iets voor u. Deze groep gaat aan de slag met thema’s als hulp vragen, psychische gezondheid, balans vinden, gebruik maken van hulpbronnen en zelf aan het roer staan. Het doel is om te onderzoeken of en hoe deelnemers elkaar tijdens het wachten kunnen ondersteunen.

Praktische informatie

De Wachttijdoverbruggingsgroep start op maandag 23 oktober en vindt om de week plaats op de maandagmiddag van 13.00 tot 15.00 uur in het gemeentehuis in Oud-Beijerland (W. van Vlietstraat 6). Het is een groep waar u zich op elk gewenst moment bij kunt aansluiten. Aan het bijwonen van de bijeenkomsten zijn geen kosten verbonden.

Informatiebijeenkomst

Op maandag 9 oktober organiseert Kwadraad (onderdeel van het wijkteam in de Hoeksche Waard) van 19.30 tot 20.30 uur een informatiebijeenkomst in het gemeentehuis in Oud-Beijerland. U krijgt dan meer informatie over de Wachttijdoverbruggingsgroep en kunt vragen stellen.

De bijeenkomst bijwonen? Meldt u zich dan vooraf aan via e-mail a.verbaan@kwadraad.nl of n.buijs@kwadraad.nl.