Omgevingsdialoog Molenpolder Numansdorp

Gemeente Hoeksche Waard en projectontwikkelaar Midstate zijn met elkaar in gesprek over de ontwikkeling van de Molenpolder in Numansdorp-Zuid. De gemeenschappelijke wens voor deze ontwikkeling is om natuur en recreatie te versterken op deze aan het water gelegen plek, de toegankelijkheid van het Hollandsch Diep te vergroten, de infrastructuur te verbeteren en om naar behoefte woningen te bouwen. Op dit moment werken we vooral aan een verdere uitwerking van de plannen. De uitvoering is, als alles naar wens verloopt, pas over een aantal jaren aan de orde.

De gemeente gaat op korte termijn een ontwerpbestemmingsplan ter inzage leggen. Wij zijn benieuwd naar uw tips, ideeën en zorgen voor de Molenpolder en organiseren daarom, voorafgaand aan de formele bestemmingsplanprocedure, een omgevingsdialoog.

Inloopavond en online vragenlijst

De omgevingsdialoog bestaat uit een inloopavond op maandagavond 20 november en een online vragenlijst. In beide gevallen ontvangt u dezelfde informatie en heeft u de mogelijkheid vragen te stellen en uw wensen en bedenkingen kenbaar te maken. U kunt er ook voor kiezen de online vragenlijst in te vullen én naar de inloopavond te komen.