Praat mee over het nieuwe mobiliteitsplan voor de Hoeksche Waard

De komende weken organiseert gemeente Hoeksche Waard een eerste reeks van 4 participatiebijeenkomsten. De eerste bijeenkomst in Oud-Beijerland was op maandag 5 februari. Er volgen nog 3 bijeenkomsten.

Programma van de avond

Na een korte introductie bespreken we de huidige de situatie op het gebied van mobiliteit in de Hoeksche Waard. De uitkomsten van de vragenlijst nemen we hierin mee. Daarna kunt u langs 6 posters lopen met thema’s die spelen in de Hoeksche Waard. Naar aanleiding van de gesprekken tijdens de avonden kunnen we indien nodig de situatieschetsen aanpassen.

Wanneer bent u van harte welkom?

Tijdens de avonden bespreken we de situatieschets voor het betreffende deelgebied. Het is daarom het meest logisch om aan te sluiten bij de avond voor het deelgebied waar u woont.

DatumLocatieDeelgebiedGraag aanmelden vóór
en Numansdorp
Maandag
26 februari

Wij ontvangen graag uw aanmelding

U kunt zich aanmelden door een e-mail te sturen naar sander.devries@gemeentehw.nl. Geef hierbij aan naar welke bijeenkomst u gaat en met hoeveel personen u komt. Voor meer informatie kunt u kijken op deze pagina.