Start actualisatie adressenoverzicht gemeentegids Hoeksche Waard

Uitgever Akse Media start deze week met het actualiseren van het adressenoverzicht voor de aankomende gemeentegids Hoeksche Waard. Het gaat om de controle van de adressen van verenigingen, instellingen en andere organisaties die achter in de gids staan.

Werkwijze van uitgever Akse Media

De adressen voorzien van een e-mailadres krijgen een e-mail ter controle van de gegevens. Deze is voorzien van een unieke persoonlijke code, zodat men zelf de gegevens naar wens kan controleren en vervolgens aanpassen.

Contactgegevens zonder e-mailadres worden telefonisch door Akse Media benaderd.

Staat uw organisatie nog niet in de gemeentegids?

En wilt u wél een vermelding in het adressengedeelte van de gemeentegids? Dit kunt u zelf regelen door een bericht naar uitgever Akse Media te sturen. U geeft een aanmeldingen (of mutaties) op de volgende manier door:

• per e-mail: redactie@aksemedia.nl (o.v.v. Gemeentegids Hoeksche Waard)
  • schriftelijk: Akse Media (t.a.v. Gemeentegids Hoeksche Waard) Postbus 6033, 1780 KA Den Helder.

Let op: Wijzigingen en/of aanmeldingen voor het adressengedeelte kunnen aan de redactie worden doorgegeven uiterlijk tot en met 8 september 2023.