Uitnodiging Gast van de Raad

Weet u wat een raadslid doet? En hoe besluiten worden genomen in de gemeente? Als gast van de raad krijgt u de gelegenheid een kijkje te nemen achter de schermen bij de Hoeksche Waardse gemeenteraad. U bent van harte welkom om onze speciale gast te zijn tijdens de raadsvergadering op dinsdagavond 17
september.

Wat kunt u verwachten?

Vanaf 18.30 uur bent u welkom in het gemeentehuis in Oud-Beijerland, aan de W. van Vlietstraat 6. Een aantal leden en de voorzitter van de gemeenteraad vertellen u meer over het gemeentebestuur, het raadswerk en de manier waarop de gemeentelijke besluiten tot stand komen. Daarna kunt u de gemeenteraadsvergadering bijwonen die om 19.30 uur start. U volgt de vergadering vanaf de publieke tribune. Na afloop is er gelegenheid om (andere) raadsleden te spreken.

Wilt u gast van de raad zijn?

Stuur dan een e-mail naar griffie@gemeentehw.nl of bel naar 088 – 647 18 74.