Uitnodiging nieuwjaarsontmoeting met lezing over ‘gezond leven’ door professor Caroline Baan

U bent van harte welkom bij onze nieuwjaarsontmoeting!

Het gemeentebestuur van Hoeksche Waard heet u van harte welkom op de nieuwjaarsontmoeting op maandag 8 januari 2024. We wisselen deze avond graag persoonlijk en in een informele sfeer nieuwjaarswensen uit. Samen met u heffen we het glas. Dat doen we natuurlijk met een hapje en drankje erbij. Een frisse start van een nieuw en uitdagend jaar!

Om goede voornemens over gezondheid te laten slagen, verzorgt professor Caroline Baan om 19.15 uur een lezing over een gezonde leefstijl. Een gezonde leefstijl: wat houdt het in en wat moet je ervoor doen (of laten)? Tijdens de nieuwjaarsreceptie vertelt professor Caroline Baan meer over gezond leven en een gezonde omgeving. Ze neemt iedereen mee in de ontwikkelingen op landelijk én Hoeksche Waards niveau en komt met bruikbare tips voor inwoners, organisaties, verenigingen en werkgevers.

Burgemeester Erik van Heijningen houdt rond 20.15 uur een toespraak. Hij blikt terug op het jaar dat dan achter ons ligt en vooruit naar wat komen gaat.

Wij kijken uit naar uw komst!