Uitnodiging scootmobiel informatiedag

Donderdag 14 september organiseert Veilig Verkeer Nederland – samen met gemeente Hoeksche Waard en de Regionale Projectgroep Verkeersveiligheid (RPV) Hoeksche Waard – een scootmobiel informatiedag. De cursus is bedoeld voor inwoners uit de Hoeksche Waard met een scootmobiel.

Doel van de cursus

Veilig Verkeer Nederland besteedt tijdens deze informatiedag aandacht aan de verkeerstheorie. U krijgt uitleg over nieuwe verkeersregels en ook actuele verkeersonderwerpen komen aan bod. Tijdens de informatiedag kunt u – op een speciaal uitgezet parcours – bepaalde rijvaardigheden oefenen. Hierbij wordt ook gelet op het verkeersinzicht. Na afloop ontvangt u een bewijs van deelname.

Aanmelden

De informatiedag vindt plaats in dorpshuis De Swaensvoet aan Marktveld 9 in Nieuw-Beijerland. U kunt zich aanmelden voor het ochtendprogramma van 9.45 tot 12.15 uur of voor het middagprogramma van 13.15 tot 15.45 uur.

Tot en met woensdag 6 september kunt u zich aanmelden bij de heer H. Mölman van Veilig Verkeer Nederland via e-mail h.molman@xs4all.nl of via telefoonnummer 078 – 674 32 85. Na aanmelding ontvangt u een bevestigingsbrief. Er zijn geen kosten verbonden aan de training.