Werken met vrijwilligers? Dat is makkelijker gezegd dan gedaan!

Wilt u op ludieke wijze ervaren hoe ‘werken met vrijwilligers’ op een goede maar ook leuke manier kan? Kom dan op 7 november naar de kosteloze Theatershow: Rode loper uit, achterdeur dicht!

Werkt u met vrijwilligers, bent u een vrijwilligerscoördinator of zit u in een bestuur van een vereniging en/of stichting, dan bent u van harte welkom. Meer informatie volgt binnenkort, houd de social mediakanalen van Welzijn HW in de gaten.

Deze theatervoorstelling is een samenwerking tussen Welzijn HW en Gemeente HW, gericht op het versterken van de betrokkenheid van vrijwilligers. De interactieve en inspirerende show biedt een platform dat niet alleen vermaakt, maar ook aanzet tot actieve deelname en betrokkenheid van vrijwilligers binnen onze gemeente.