Werkzaamheden Hartelbrug bij Spijkenisse

Van maandag 12 augustus 20.00 uur tot vrijdag 30 augustus 22.00 uur voert provincie Zuid-Holland onderhoud uit aan de Hartelbrug bij Spijkenisse. In deze periode is de Hartelbrug volledig afgesloten voor wegverkeer. De fietsbrug blijft open. Ook scheepvaart kan te maken krijgen met hinder. Het verkeer
wordt omgeleid via de Spijkenisserbrug en de Harmsenbrug. Het wordt dan extra druk op deze routes. Houd rekening met 30 tot 60 minuten extra reistijd.

Tijdens de werkzaamheden kan het drukker zijn dan normaal bij de veerpont Nieuw-Beijerland – Hekelingen. Bij Nieuw-Beijerland worden borden geplaatst om de automobilisten te waarschuwen voor drukte in en rondom Spijkenisse. Ook wordt de omleidingsroute aangegeven. Kijk voor meer informatie over deze werkzaamheden op de website van provincie Zuid-Holland.