Werkzaamheden op de Molendijk in Klaaswaal (N488)

Van maandag 15 tot en met zaterdag 20 juli werkt provincie Zuid-Holland op de Molendijk (N488) in Klaaswaal. De weg is dan deels afgesloten. Het verkeer volgt dan omleidingen.

Wat gaat er gebeuren?

Om deze weg in goede staat te houden voor de veiligheid van weggebruikers wordt groot onderhoud uit op de Molendijk in Klaaswaal. Zij verwijderen het oude asfalt, asfalteren de weg opnieuw en brengen nieuwe belijning aan.

Werktijden

In deze periode wordt dagelijks gewerkt tussen 7.00 en 23.00 uur.

Omleidingen tijdens de werkzaamheden

• De N488 tussen Molendijk 144 en Stougjesdijk 21 afgesloten. Het doorgaand verkeer wordt omgeleid;
  • Het verkeer op de provinciale weg N488 tussen Greup en Klaaswaal rijdt om via de provinciale weg N217, Langeweg, Beijerlandschedijk en de Oud-Cromstrijensedijk;
  • (Brom) fietsers op de provinciale weg N488 tussen Greup en Klaaswaal rijden om via de Kreupeleweg, Botweg, Smitsweg, Groeneweg en de provinciale weg N217.

Ambulance, brandweer en politie kunnen in noodsituatie gebruik maken van deze weg.