Werkzaamheden tussen Heinenoord en Maasdam (N217)

Van maandag 15 tot en met donderdag 25 juli werkt provincie Zuid-Holland op de N217 tussen Heinenoord en Maasdam aan de kruising met de Vrouwenhuisjesweg in Mijnsheerenland. De weg richting A29 is dan afgesloten. Het verkeer volgt dan omleidingen.

Wat gaat er gebeuren?

Om deze weg in goede staat te houden voor de veiligheid van weggebruikers voeren zij onderhoud uit aan de kruising bij de Vrouwenhuisjesweg in Mijnsheerenland. Ze verwijderen het oude asfalt en asfalteren de weg opnieuw. Ook brengen ze een nieuwe verkeersregelinstallatie lussen en nieuwe belijning aan.

Werktijden

• Van maandag 15 tot en met vrijdag 19 juli, dagelijks tussen 20.00 en 6.00 uur;
  • Van maandag 22 tot en met donderdag 25 juli, dagelijks tussen 20.00 en 6.00 uur.

Omleidingen tijdens de werktijden

• De N217 tussen Maasdam en Heinenoord richting A29 afgesloten. Het verkeer leiden we om. Het verkeer vanuit Oud-Beijerland richting Maasdam kan de provinciale weg N217 blijven gebruiken;
  • Het verkeer op de snelweg N3 vanuit Breda richting Dordrecht wordt omgeleid via de A15 en de A29;
  • Het verkeer vanuit ’s-Gravendeel naar Oud-Beijerland wordt omgeleid via Klaaswaal, Numansdorp en de A29.

Buiten deze werktijden is de weg open voor het wegverkeer. Het verkeer van Heinenoord naar Maasdam blijft met een snelheidsbeperking beschikbaar. (Brom-)fietsers en scooters worden omgeleid via de daarvoor bedoelde route. Ambulance, brandweer en politie kunnen in noodsituatie gebruik maken van deze weg.