Wilt u in 2024 een evenement organiseren?
Vanwege capaciteitsplanning van de hulpdiensten en spreiding van evenementen in de gehele regio, moeten vóór 15 oktober 2023 alle evenementen voor het jaar 2024 bekend zijn.
Geef uw evenement op tijd door!
Wilt u volgend jaar een evenement organiseren? Meld dit uiterlijk zondag 8 oktober bij de gemeente. De jaarlijks terugkerende evenementen zijn al bij ons bekend. Het gaat dus om nieuwe evenementen, die nog niet bij ons bekend zijn. Ook als u toch een andere datum wilt dan nu al bij ons bekend is, geef dit dan door.
Met uw melding (vooraankondiging) plaatst u een evenement op de regionale evenementenkalender. Hiermee zijn ook de hulpdiensten geïnformeerd over het evenement en voorkomt u dat het vanwege te weinig capaciteit bij de hulpdiensten niet door kan gaan. Let op: een vooraankondiging is géén aanvraag evenementenvergunning. De aanvraag voor een evenementenvergunning of de melding doet u volgend jaar, ruim voor de start van het evenement.
U kunt uw vooraankondiging evenement doorgeven aan team APV via e-mail info@gemeentehw.nl. Vermeldt hierbij als onderwerp: vooraankondiging + naam evenement. Twijfelt u of uw evenement al bekend is bij ons of denkt u na over een grotere opzet? Neem contact met ons op via telefoonnummer 088 – 647 36 47.