Woensdag 6 december: inloopbijeenkomst Even Buiten

Op woensdag 6 december bent u tussen 19.00 uur en 21.00 uur van harte welkom bij de inloopbijeenkomst in het gemeentehuis van Oud-Beijerland (W. van Vlietstraat 6).

De afgelopen maanden is er hard gewerkt aan het plan voor de herbestemming van boerderij ’Even Buiten’ en de daarbij behorende weide. Deze locatie ligt aan de Beneden Oostdijk 50 in Oud-Beijerland. Het plan bestaat uit een ‘mini-inclusieve-samenleving’ met daarin woon- en werkruimte voor mensen met een (licht)verstandelijke beperking, 6 seniorenappartementen en 6 startersappartementen. In de voormalige boerderij komt ook een ontmoetingsplek voor de buurt.

Toelichting op de plannen en ruimte voor vragen

Wij geven op woensdagavond 6 december een toelichting op de plannen voor het gebied. In de Burgerzaal van het gemeentehuis ziet u op panelen de verschillende onderdelen van de plannen. Ook is er alle ruimte om uw vragen te stellen. De panelen kunt u na afloop bekijken op de pagina Even Buiten.

Aanmelden voor de inloopbijeenkomst

Om het aantal bezoekers over de avond te verdelen, verzoeken wij u zich vooraf aan te melden voor de inloopbijeenkomst op de pagina Even Buiten. Er zijn 4 tijdsblokken van 30 minuten.

Heeft u vragen of opmerkingen?

Neem dan contact op via een e-mail aan team PRO: ondersteuningpro@gemeentehw.nl. Of bel naar 14 0186 of 088 – 647 36 47 (op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur).

Stichting MooiMens HW

Stichting MooiMens HW begeleidt dit kleinschalige wooninitiatief voor de groep volwassen mensen met een (licht)verstandelijke beperking. Meer informatie vindt u op hun website. Ook is in deze editie van Het Kompas een interview te lezen met Stichting MooiMens. Daarin leest u meer over de achtergrond en het doel van deze stichting.