Organisatiestructuur

De gemeentesecretaris is ook de algemeen directeur en adviseert het college en is eindverantwoordelijk voor de ambtelijke organisatie.

De ambtelijke organisatie bestaat uit een directie met daaronder drie domeinen. Dit zijn het sociaal domein, fysiek domein en het domein bedrijfsvoering. Elk domein wordt aangestuurd door een directielid en bestaat uit verschillende teams. Deze teams hebben elk hun eigen taken en verantwoordelijkheden. In het menu hieronder is te zien welke teams er bij de domeinen horen.

  • Dienstverlening
  • Frontoffice
  • Gezondheid & Informele Zorg
  • Inkomen
  • Klantinformatie
  • Ondernemen
  • Opvoeden & Opgroeien
  • Participatie & Leefbaarheid
  • Publiekszaken
  • Schulddienstverlening
  • Werk
  • Werkbedrijf
  • Wmo
  • APV Vergunningen
  • Beheer Openbare Ruimte
  • Beleid Openbare Ruimte
  • Buitendienst
  • Grondzaken
  • Handhaving Openbare Ruimte
  • Integrale Veiligheid
  • Omgeving
  • Projecten Civiel
  • Projectleiding Ruimtelijke Ontwikkeling
  • Toezicht & Handhaving
  • Vergunningen Omgevingswet
  • VTH Ondersteuning
  • Bestuurs- & Managementondersteuning
  • Communicatie
  • DIV
  • Facilitair
  • Financieel Advies
  • FinanciĆ«le Administratie
  • Hoeksche Campus
  • HRM
  • Informatiemanagement
  • Inkoop & Verzekeringen
  • Juridische Zaken
  • Kwaliteit
  • Personeels- & Salarisadministratie

In onderstaand organisatieschema is te zien hoe de ambtelijke organisatie van gemeente Hoeksche Waard eruit ziet.

Ga naar de website Werkenbijdehw voor alle vacatures en meer informatie over ons als werkgever.