Inzage ontwerpbesluit omgevingsvergunning Molendijk 2 in Puttershoek

Op deze pagina vindt u de ter inzage legging van het ontwerpbesluit van de omgevingsvergunning Molendijk 2 in Puttershoek. De stukken liggen ter inzage tot 28 augustus 2024.

Datum van het besluit

17-07-2024

Soort besluit

Ontwerpbesluit

Zaaknummer

Z2024-00000503

Publicatietekst

Op 20 februari 2024 ontvingen wij een aanvraag voor een omgevingsvergunning voor het restaureren van de monumentale korenmolen De Lelie op locatie Molendijk 2 in Puttershoek.

Burgemeester en wethouders van gemeente Hoeksche Waard hebben het voornemen om het plan mogelijk te maken met een omgevingsvergunning voor een omgevingsplanactiviteit (OPA) (artikel 5.1 lid 1 Omgevingswet). Wij volgen hiervoor de uniforme openbare voorbereidingsprocedure (afdeling 3.4 Algemene wet bestuursrecht).

De ontwerp omgevingsvergunning en de bijlagen liggen met ingang van donderdag 18 juli 2024 tot en met woensdag 28 augustus 2024 ter inzage. U kunt de stukken hieronder downloaden en bekijken.

Wilt u de stukken in het gemeentehuis inzien? Maak dan een afspraak met onze frontoffice Omgevingswet, bereikbaar via telefoonnummer 088 – 647 36 47 of via e-mail frontoffice.omgevingswet@gemeentehw.nl .

U kunt uw zienswijze tegen de ontwerp omgevingsvergunning en bijbehorende stukken digitaal indienen via het daarvoor bestemde webformulier. U vindt het webformulier op deze pagina. Hiervoor moet u inloggen met DigiD. Het indienen van een zienswijze per e-mail is niet mogelijk.

U kunt uw zienswijze ook met een brief indienen. U kunt uw brief richten aan:

Het college van burgemeester en wethouders van gemeente Hoeksche Waard
Postbus 2003
3260 EA Oud-Beijerland

onder vermelding van ‘zienswijze ontwerp omgevingsvergunning op locatie Molendijk 2 in Puttershoek’.

Heeft u nog vragen of wilt u liever een mondelinge zienswijze indienen? Neem dan contact op met onze frontoffice Omgevingswet, bereikbaar via telefoonnummer 088 – 647 36 47 of via e-mail frontoffice.omgevingswet@gemeentehw.nl.

Documenten